Regulamin uczestnictwa w zajęciach CT STEP DANCE
- Uczestnictwo w zajęciach jest równoznaczne z zaakceptowaniem poniższego regulaminu.
- Opłata za zajęcia regulowana jest do 10-każdego miesiąca.
- W przypadku braku opłaty po terminie kursant nie będzie mógł uczestniczyć w pozostałych zajęciach.
- Opłaty za zajęcia są dokonywane jednorazowo,miesięcznie lub kwartalnie u prowadzącego zajęcia lub na konto. Na niektóre zajęcia obowiązują karnety.
- Karnety na zajęcia opłacamy na pierwszym spotkaniu.
- Karnet 4 wejścia ważny przez 4 tyg od momentu zakupu.
- Karnet 8 wejść ważny 5 tyg od momentu zakupu.
- Opłata miesięczne może być zmniejszona o połowę ,tylko w przypadku nieobecności kursanta na przynajmniej połowie zajęć w miesiącu. Nie dotyczy karnetów. Ten fakt należy zgłosić wcześniej.
- W grupach turniejowych(sportowych) nie obowiązują odliczenia.
- CT Step Dance zastrzega sobie prawo rozwiązania grupy w przypadku zbyt małej ilości uczestników.
- W takim przypadku kwota za pozostałe zajęcia zostanie zwrócona.
- Zniżka dla rodzin-minus 10 zł od każdej osoby.
- W przypadku nieobecności instruktora, zajęcia ma prawo poprowadzić instruktor wyznaczony przez CT Step Dance.
- Na sali obowiązuje zmienne obuwie.
- Za szkody wyrządzone przez niepełnoletniego uczestnika zajęć odpowiedzialność ponoszą jego prawni opiekunowie.
- CT Step Dance nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na sali lub w szatni.
- Wideofilmowanie i robienie zdjęć bez zgody prowadzącego zabronione.
Umowę i oświadczenie należy wydrukować, podpisać, zlożyć do prowadzącego zajęcia. Umowa jest podstawa do uczestnictwa w zajęciach.